HAKKINDA

Dr. Aytül Gençer İzmir’de doğdu. 9 Eylül Ünivesitesi Tıp Fakültesini  tamamladı. Balıkesir, Manisa ve İzmir’de çeşitli devlet hastahanelerinde ve Hudut ve Sahiller Sağlık Denetleme Merkezlerinde doktorluk ve yöneticilik yaptı. ABD Philadelpia’da Prof. Dr. Vedat Sezer’in dermatoloji kliniğinde eğitim aldı ve çalışmalar yaptı.

20 yılı aşkın süredir çeşitli konularda aktif doktor olarak çalışmakta  ve bilimsel gelişmeleri takip etmektedir.
İzmir’de Swiss Efes Otel, Ayvalık ve Bodrum’da çeşitli otellerde Turizm Doktorluğu ve Spa doktorlukları ve yöneticiliği yaptı.
IMET Corporation ve Zerust Global ABD ve Türkiye kurucu ortaklığını yaptı. Bu şirket ile ABD ve Avrupada’ki besin takviyelerin üretim düzeyinde ve Türkiye’ye getirilmesinde öncülük sağladı. ABD Cleveland klinikte fonksiyonel tıp üzerinde ilk eğitimlerini aldı.
Dr.Gençer İş Sağlığı Ve Güvenliği konusunda,1000 ve üzeri işçi çalıştıran şirketlerin koordinatörlüğünü üstlenip, önemli projelerde iş Sağlığı Hekimliği de yapmıştır. Bunlardan bir Kısmı Yavuz Sultan Selim Köprüsü İnşaatı, Emaar SQUARE Çamlıca, Radyo Televizyon Kulesi İnş.Çamlıca, Yassı Ada ve Sivri Ada Turizm Bakanlığı İnş çalışması...
Bütünsel ve Bireysel Tıp Derneği üyesi olan Dr. Gençer, bütünsel tıbbi yaklaşımlar ile ilgili 100’den fazla yurtdışı ve yurtiçi seminer ve eğitimlere katılıp, sertifikalar almıştır.
Sağlık köyü kuruluşu çalışmalarını yapmaktadır, Türkiye’nin birçok kentinde prototipi oluşturulan Sağlık Köyü 2020 yılında başlanması planlanmıştır.
Sağlık Turizmi ile ilgili bir organizasyonda antiaging bölümünü kurmak üzere görev almaktadır.
Kronik Hastalıkların kökünde yatan nedenleri ortaya çıkarıp çözen Fonksiyonel Tıp, GAPS ve Tıbbi Aroma Terapi, Tıbbi Beslenme uygulayıcısıdır. Holistik, bütünsel ve bireysel Tıbbi bakışla hücresel boyutta tedavi uygulanması kişilere sağlıklı yaşam sağlamaktadır. Sağlıklı yaşam, gençliği ve güzelliği beraberinde getirir, Hormonların yerine eşdeğerleri ile konması, fonksiyonel tıbbın gençlik sağlayan doğanın üreme yapamayan canlıyı artık yaşlı görüp elimine etmesine karşı tıbbın güncel uygulamasıdır. Doğaya karşı gelinmez, ancak bilimin getirdiklerini doğru kullanarak, doğamızı genç ve sağlıklı yaşatabiliriz.
Holistik bütünsel bakış ve birlikte ekip çalışması ile olur.  Dr. Gençer bu nedenle kendi dallarında yıllarını vermiş önemli isimlerle birlikte bir ekip çalışması içindedir. Amaç kişilerin kronik hastalıklarından arınmış genç, sağlıklı ve sağlığın getirdiği gerçek güzelliği ile yaşamasını sağlamaktır.
Dr. Gençer bu tedaviye insan tamirhanesi benzetmesi yapmakta, nasıl arabanızı tamirhaneye götürdüğünüzde birçok bölümden geçer.
Tıbbi bütünsel yaklaşım ve diğer uygulamalarla, doğamızda bilimin getirdiklerini doğru şekilde kullandığımızda, genç ve sağlıklı yaşayıp belki de alıştığımız kronik hastalıklarımıza ve kimyasal ilaçlara zaman içinde veda etmeği sağlamaktır.